دلنوشته های من...

وخدا هست هنوز

دلنوشته های من...

وخدا هست هنوز

دلنوشته های من...

"اراده"نیروی بزرگ واسرار آمیزی است که بشر با کمک آن میتواند از ترقیات بزرگ وشگرفی برخوردار گردد.

تمام وعده ها ونوید های دنیا فریبی بیش نیست وبهترین دستور زندگی انسان این است که اعتماد به نفس داشته باشد ودر پرتو سعی ومجاهدت خود وایمان به پروردگارش به مقام ومنزلتی برسد.

باور کنیم آنچه هستیم نتیجه ی افکارمان است


یا حق..

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۳، ۰۰:۲۰ - محســــــــــــــن جوادی
    درود بر شما
نویسندگان

رسانه ی شهدا وبزرگان دین.http://www.cloob.com/shahidelm

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵ ب.ظ

نظرات  (۹)

 سلام با مطلب
شیعه علی (ع) یا سرمایه داران ؟!
به روزم منتظر شما و نظر  شما هستم یادت نره ها....

www.jalili0151.blogfa.com
  • سجاد مؤذنی
  • سلام
    میدونی 29 آذر چه روزی بوده ؟
    سالگرد چی بوده؟
    تو این روز چه اتفاقی افتاده ؟
    بی اتو وبلاگم بخون!!!
    خدا رحمتش کنه!
    نظر...نظر...نظر...یادت نره
    پاسخ:
    چشم ...ممنونم
  • سجاد مؤذنی
  • هنوزم نیزه ها مهمان سرهاست
    هنوزم چشم ها بر دست سقاست
    دل مهدی در این اندیشه باشد
    که زینب هر شبش یلدای غم هاست...
    "یامهدی"
    "لبیک یا حسینـ"
    پاسخ:
    اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، کَمَا صَلَّیْتَ عَلَی آلِ إِبْرَاهِیمَ، إِنَّکَ حَمِیدٌ مَجِیدٌ، اللَّهُمَّ بَارِکْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، کَمَا بَارَکْتَ عَلَی آلِ إِبْرَاهِیمَ، إِنَّکَ حَمِیدٌ مَجِیدٌ

    لبیک یا حسین
    فــانوسهــایشـان جــا مــاند ! تا مــا روشنشـــان نگــه داریم. پــس ! ایـــن فــانوسهـــای خــاموش ، برای چیســـت...؟!
    پاسخ:
    اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، کَمَا صَلَّیْتَ عَلَی آلِ إِبْرَاهِیمَ، إِنَّکَ حَمِیدٌ مَجِیدٌ، اللَّهُمَّ بَارِکْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، کَمَا بَارَکْتَ عَلَی آلِ إِبْرَاهِیمَ، إِنَّکَ حَمِیدٌ مَجِیدٌ

    ممنونم
  • سجاد مؤذنی
  • سلام
    عکس خفن میخای؟
    تو گوگل سرچ کن جشنواره فیلم فجر
    "فَاَینَ تَذهَبون"
    پاسخ:
    ممنونم

    سلام
    با عرض خسته نباشید و تبریک حلول ماه ربیع ،‌از شما دعوت میکنم که از مطلب جدید بنده دیدن بفرمائید .
    بسیار مشتاق شنیدن نظرات و انتقادات شما هستم ،
    خیلی ممنون میشم سری بزنید – تشکر ویژه از شما همسنگر گرامی !! :)
    -
    تخریبچی – http://takhribchi.ir
    پاسخ:
    اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، کَمَا صَلَّیْتَ عَلَی آلِ إِبْرَاهِیمَ، إِنَّکَ حَمِیدٌ مَجِیدٌ، اللَّهُمَّ بَارِکْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، کَمَا بَارَکْتَ عَلَی آلِ إِبْرَاهِیمَ، إِنَّکَ حَمِیدٌ مَجِیدٌ

    به روی چشم
    باسلام وبلاگ خیلی مفید وزیبایی دارید
    برای شما ارزو موفقیت دارم
    پاسخ:
    اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، کَمَا صَلَّیْتَ عَلَی آلِ إِبْرَاهِیمَ، إِنَّکَ حَمِیدٌ مَجِیدٌ، اللَّهُمَّ بَارِکْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، کَمَا بَارَکْتَ عَلَی آلِ إِبْرَاهِیمَ، إِنَّکَ حَمِیدٌ مَجِیدٌ

    ممنونم
  • سجاد مؤذنی
  • گفت : فقط دعا کنید پدرم شهید بشه!
    خشکم زد. گفتم دخترم این چه دعاییه؟
    گفت:آخه بابام موجیه!
    گفتم خوب انشاالله خوب میشه، چرادعاکنم شهید بشه؟
    آخه هروقت موج میگیردش وحال خودشو نمیفهمه شروع میکنه منو ومادرو برادر رو کتک میزنه! ، امامشکل مااین نیست!
    گفتم: دخترم پس مشکل چیه؟
    گفت: بعداینکه حالش خوب میشه ومتوجه میشه چه کاری کرده.شروع میکنه دست وپاهای همهمون را ماچ میکنه ومعذرت خواهی میکنه.حاجی ماطاقت نداریم شرمندگی پدرمون را ببینیم.حاجی دعاکنید پدرم شهیدبشه وبه رفیقاش ملحق بشه...
    برای سلامتی خودشون و خانوادشون صلوات
    پاسخ:
    اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، کَمَا صَلَّیْتَ عَلَی آلِ إِبْرَاهِیمَ، إِنَّکَ حَمِیدٌ مَجِیدٌ، اللَّهُمَّ بَارِکْ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، کَمَا بَارَکْتَ عَلَی آلِ إِبْرَاهِیمَ، إِنَّکَ حَمِیدٌ مَجِیدٌ

    ممنونم
    یاد دوستان شهیدم بخیر ،یادشبهای عملیات،گردان مالک،عمار،مقداد،حمزه،سلمان...یاد باد ...ولی من بیچاره چه کنم که لیاقت شهادت نداشتم وبابدنی پراز درد به یادگار مانده از زخم های فراوان که هر انسان توانمند را ناتوان کرده از پا می اندازد میسازم و افتخار میکنم ولی یک زخم دارم که اون داره منو از پا درمیاره میدونید اون چیه؟نگاه های معصومانه فرزندانم به دستان خالی پدرشان که ناتوان از تهیه ابتدایی ترین نیازشان شده.هرنگاهشان زخم تازه ای بربدنم مینشاند و...بماند،کلام -آخر آهای مدیران وسران حکومت حاشا به غیرت نداشته تان جزای تان با امیرالمومنین که مدعی حکومت ولایی هستید وای بر شما وای بر من وای برهمه...
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی