دلنوشته های من...

وخدا هست هنوز

دلنوشته های من...

وخدا هست هنوز

دلنوشته های من...

"اراده"نیروی بزرگ واسرار آمیزی است که بشر با کمک آن میتواند از ترقیات بزرگ وشگرفی برخوردار گردد.

تمام وعده ها ونوید های دنیا فریبی بیش نیست وبهترین دستور زندگی انسان این است که اعتماد به نفس داشته باشد ودر پرتو سعی ومجاهدت خود وایمان به پروردگارش به مقام ومنزلتی برسد.

باور کنیم آنچه هستیم نتیجه ی افکارمان است


یا حق..

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۳، ۰۰:۲۰ - محســــــــــــــن جوادی
    درود بر شما
نویسندگان

تورفتی ومن....جامندم

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۹ ب.ظ

  • ۹۲/۰۹/۱۳
  • م. فاطمی

نظرات  (۳)

سلام . امروز صبح رفتم مزار شهدا و سر مزار سید مجتبی . متاسفانه نشد برم سر مزارشون چون متاسفانه بعضی دختر خانم ها که میرن سر قبر سید یادشون میره پاشن . این یک معضله که نمیدونیم چطور درست کنیم این خانمها رو . البته 124000 پیامبر و 14 معصوم هم نتونستن درستشون کنن ما که هیچیم . البته از همون دور سلام شما رو رسوندم به اقا سید .
پاسخ:
سلام ازاینکه به یاد من بودید وسلام من رو به سید رسوندید بسیار سپاس گذارم
خدا خیرتون بده. یک دنیا ممنون
سلام . ایجاد لینک دانلود رو بزنید دانلود انجام میشه .
http://uplod.ir/pd4fisaqfhc8/%D8%B9%D9%84%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1.mpg.htm
  • امیدگنجی
  •  هر شهید کربلایی دارد که خاک آن کربلا تشنه خون اوست ، و زمان انتظار می کشد تا پای آن شهید بدان کربلا رسد و آنگاه خون شهید جاذبه ی خاک را خواهد شکست و ظلمت را خواهد درید و معبری از نور خواهد گشود و روحش را از آن ، به سفری خواهد برد که برای پیمودن آن هیچ راهی جز شهادت وجود ندارد...


    سلام وعرض ادب هم سنگر عزیز.. وب سایت زیبا و متفاوتی دارید.اجر تان با امام حسین... وممنون از حضور سبزتان ..تبادل لینک با شما موجب افتخار بنده است .من شمارا بانام وبلاگتان لینک کردم واگرافتخار بدهید من رانیز بانام (دفاع مقدس) لینک کنیدوباخبردادن به من منتظر حضور پور شورتر مادروبلاگتان باشید.
    اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
    پاسخ:
    إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَى النَّبِیِّ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا صَلُّوا عَلَیْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِیمًا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی