دلنوشته های من...

وخدا هست هنوز

دلنوشته های من...

وخدا هست هنوز

دلنوشته های من...

"اراده"نیروی بزرگ واسرار آمیزی است که بشر با کمک آن میتواند از ترقیات بزرگ وشگرفی برخوردار گردد.

تمام وعده ها ونوید های دنیا فریبی بیش نیست وبهترین دستور زندگی انسان این است که اعتماد به نفس داشته باشد ودر پرتو سعی ومجاهدت خود وایمان به پروردگارش به مقام ومنزلتی برسد.

باور کنیم آنچه هستیم نتیجه ی افکارمان است


یا حق..

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۳ مرداد ۹۳، ۰۰:۲۰ - محســــــــــــــن جوادی
    درود بر شما
نویسندگان

به خدا پشت کنی اورا نخواهی دید.!

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۰ ب.ظ

  • ۹۲/۰۹/۱۳
  • م. فاطمی

نظرات  (۷)

  • عشق است اباالفضل
  • سلام دوست عزیز من یادشت شما رو خوندم وب سایتتون خیلی قشنگه یاعلی مدد
    پاسخ:
    سلام بسیار ممنونم
    ♥¨*•.¸ ✿ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم ✿ ¸.• *¨♥

    سلام .. وقتتون بخیر ...وبلاگتون مطالب خوب وآموزنده ای داره ...یا علی
    پاسخ:
    سلام
    موفق باشید
    خیلی خوب و قابل استفاده بود...
    همین!
    پاسخ:
    ممنونم
    یا علی
  • سجاد مؤذنی
  • چه خوب می شد جای شب زنده داری پای شبکه های اجتماعی
    با گریه شب زنده داری کنیم
    چه خوب میشد به جای لایک جمع کردن
    صواب جمع میکردیم
    چه خوب می شد جای چک کردن شبکه اجتماعیمون
    سایت اقامونو چک می کردیم
    چه خوب میشد به جای نگاه کردن به مانیتور و خوندن پست ها
    قران میخوندیم
    بیشتر برای خودم گفتم کسی به دل نگیره
    پاسخ:
    بله
    بسیار ممنون
    خدا توفیق بده ان شالله
  • سجاد مؤذنی
  • سید مهدی قوام یه روز از مجلس روضه داشته برمیگشته خونش که یهو یه چیزی توجهش رو جلب میکنه. می شنوه که یه شخص داره های های داد میزنه و گریه میکنه.....
    میره جلو تر و میبینه که تو میدون شهر هیچ کاسبی نمونده به جز یه یخ فروش که داره داد میزنه: که آهای مردم بیایید یخ های منو بخرین،این همه سرمایه ی منه، سرمایه ام داره آب میشه و از بین میره...
    وقتی سید اون صحنه رو میبینه همه یخ های اون مرد رو میخره و خودش هم میشینه کنار دست اون مرد یخ فروش شروع میکنه به گریه کردن...
    مرد یخ فروش میپرسه شما چرا گریه میکنی؟
    سید میگه تو با این کارت چه درسی به من سید مهدی  دادی..... تو یخ هات داشت آب میشد این همه داد زدی گریه کردی.....
    من چیکار کنم که عمرم آب شد....
    تو گناه آب شد....
    پاسخ:
    باز هم ممنون
  • یک جامـــانده
  • سلام

    لینک شدین....

    منو با نام ( حــرف های دل روزانــــه مـــن

    لینک  کنید ممنونم.

    پاسخ:
    ممنونم
  • دختر پاییز
  • وبلاگ خوبی دارین موفق باشید
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی